اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران

امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

خبر شماره ۷۳۵۰

نشست مشترک روسای اتحادیه های رستوران های شهر های ایران

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۸ , بازدید: ۴۱۲۸
روز دوم کنگره تخصصی رستوران داران شهر تهران ۲۵ دی ماه ۱۳۹۸

به گزارش روابط عمومی اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران  در روز دوم کنگره  ،25 دی ماه نشست مشترک روسای اتحادیه های رستوران های شهرهای ایران برگزار گردید.

این نشست مشترک به دعوت اتحادیه رستوران و سلف سرویس های تهران و میزبانی گروه صنعتی و تولید جهانتاب در نمایشگاه دائمی جهانتاب از ساعت 11 الی 16 به صرف پذیرایی و ناهار  با حضور روسای اتحادیه های  رستورانی شهر های ایران  و حامیان برگزاری کنگره تخصصی رستوران داران شهر های تهران (جهانتاب ، پرشیا استیل ، زعفران فرهیخته ، سپیدز، لست گرام ، بازرگانی محمودی ،صنایع چاپ و بسته بندی مودت ،شاندیز ماهان )برگزار گردید.

در این نشست مشترک روسای محترم اتحادیه های رستوران های شهر های ایران پیرامون  بررسی مشکلات مشترک در این صنف به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

 

مراسم با خوش آمد گویی  جناب آقای داوود نماینده  ( از اساتید و پیشکسوتان گوینده برتر مستند علمی وصدا پیشه  برجسته در صدا و سیما) آغاز گردید.

 

 

در ادامه دکتر بهزاد زمانی مقدم از طرف گروه جهانتاب ضمن تشکر از حضور روسای اتحادیه های رستورانی شهر های ایران با تقدیر از اتحادیه رستوران تهران  و دبیر کنگره تخصصی رستوران داران شهر تهران ، سطح برگزاری کنگره  در روز 24 دی ماه  در هتل المپیک را بسیار مطلوب و موثر توصیف کردند و آن را فرصتی ارزنده برای آموزش بیشتر  در این صنعت در ارائه خدمات رستوران ها  به شهروندان در سطحی بالاتر  و با کیفیت تر برشمردند.

 

 

مازیار عصام دبیر کنگره و مدیر روابط عمومی اتحادیه با اشاره به استقبال بینظیر رستوران داران در جهت برگزاری این کنگره ، از تغییر نام کنگره تخصصی رستوران داران شهر تهران به کنگره تخصصی رستوران داران  شهر های ایران خبر داد.

وی افزود ، 6 ماه تلاش و رایزنی داشتیم تا این کنگره را در این وسعت  و با این کیفیت برگزاری کنیم . هدف ما بررسی مشکلات صنفی رستوران داران در بخش های بهداشت ،تعزیرات و ارزش افزوده بود تا با بررسی این موضوعات  مهم ،کارگروه هایی مشترک فی مابین اتحادیه و سازمان های مرتبط تشکیل شده تا با همکاری  موانع و مشکلات فوق را به حداقل برسانند.

مازیار عصام با اشاره به بخش های آموزشی و اطلاع رسانی  درکنار بررسی موضوعات صنفی این کنگره تصریح کرد، در بخش های این کنگره موضوعات برند سازی  و بسته بندی ،تهیه مواد اولیه ، آشپزخانه صنعتی ، طراحی سالن پذیرایی ، گاسترونومی و نرم افزار های فروش به طور کاملا تخصصی در راستای آموزش و اطلاع رسانی برای رستوران داران در قالب سوپر نشست های ویژه برگزار شد که بازخورد قابل توجهی را در بر داشت.

عصام افزود، تلاش فراوانی بر حفظ وزن نام کنگره با ارائه مطالب علمی و کاربردی به صورت کاملا تخصصی  و بررسی مشکلات صنفی در صنعت رستوران به کار گرفته شد تا خروجی خوب و مفیدی حاصل شود وهمچنین با قدردانی از حامیان این کنگره از اجرای این کنگره برای شهر های ایران در سال جاری خبر داد.

دبیر کنگره در پایان با تشکر از حضور روسای اتحادیه رستوران های کشور در این کنگره اضافه کرد: دیروز مشکلات رستوران داران شهر تهران شنیده شد و امروز نوبت روسای اتحادیه های رستوران های شهرهای ایران است که با همفکری و تعامل برای پیشرفت  هر چه بیشتر در این صنعت تلاش نمایند.

 

در ادامه روز دوم کنگره ، روسای اتحادیه های رستوران های شهر ایران با استقبال از برگزاری این کنگره برای شهرهای ایران ، در ارتباط با اهمیت گسترش حوزه آموزشی در صنعت رستوران و رفع موانع  و مشکلات رستوران داران به سخنرانی و تبادل نظر پرداختند.

جناب آقای نورانی -رئیس اتحادیه رستوران های بندر عباس

 

 

 

جناب آقای عکاف زاده -رئیس اتحادیه رستوران های اصفهان

 

 

 

جناب آقای بلبل عنبران -رئیس اتحادیه رستوران های طرقبه

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

جناب آقای پورمحمدی-رئیس اتحادیه رستوران های شهر خلاق غذای رشت

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

جناب آقای امیریان -رئیس اتحادیه رستوران های مشهد مقدس

 

 

 

جناب آقای لاریجانی -عضو هیئت مدیره اتحادیه رستوران های آمل

 
 
 
 
جناب آقای علی آبادی -رئیس اتحادیه رستوران های بجنورد

 
 
گالری تصاویر روز 26 دی ماه 1398 (روز دوم کنگره تخصصی رستوران داران شهر تهران)
 

پیوندها

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به اتحادیه صنف دارندگان رستوران و سلف‌سرویس‌های تهران می باشد و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی به همراه دارد.
© rst-teh.ir All rights reserved 2016